رادیو بازار

استخراج سبز در آمریکا

شرکت  استخراج مستقر در نیویورک Greenidge Generation از برنامه خود برای راه اندازی تاسیسات جدید استخراج بیت کوین در کارولینای جنوبی خبر داد.

 مرکز داده در تأسیسات چاپخانه سابق در شهر اسپارتانبورگ مستقر خواهد شد. این شرکت ساختمان را به مدت 10 سال از شرکت LSC Communications اجاره می دهد.

 از آنجا که تسلا بیت کوین را به ناپایدار بودن و کشف بار کربن استخراج ارز رمزنگاری شده متهم کرد ، بسیاری از شرکت ها شروع به توسعه رویکردهای خود در مورد ارز رمزنگاری شده اول و استخراج آن کرده اند. به عنوان مثال ، شرکت استخراج بیت کوین Greenidge Generation اعلام کرده است که کربن خنثی خواهد شد.

 طبق گفته شرکت استخراج رمزنگاری ، تأسیساتی که قرار است در کارولینای جنوبی اجاره کنند قادر به مصرف 80 مگاوات انرژی است. و 2/3 آن از منابع غیر کربنی تأمین می شود.

 سهام این شرکت پس از اعلام انتقال به استخراج زیست محیطی 11٪ افزایش یافت.

 Greenidge Generation قصد دارد از زیرساخت های موجود برای ایجاد فضای بیشتر استفاده کند.

 این شرکت در ماههای آینده قصد دارد شعبه دوم خود را در کارولینای جنوبی اضافه کند.

 همچنین این شرکت قصد دارد مناطق دیگر کشور را کشف کند. برای استفاده احتمالی از منابع انرژی سبز برای استخراج. به علاوه سرمایه گذاری بخشی از سود بیت کوین در پروژه های انرژی های تجدیدپذیر.

 “این یک مرحله مهم در استراتژی Greenidge است. با استفاده از تخصص منحصر به فرد ما در استخراج سبز بیت کوین در سایر نقاط کشور “، مدیر عامل شرکت جف کیرت گفت.

 توجه داشته باشید که شرکت Greenidge Generation Holdings Inc برنامه های سبزتری را توسعه می دهد نه به عنوان یک ابتکار مستقل. اما تحت نظارت تنظیم كنندگان مسئول تنظیم ثبت پروژه های افست. مانند American Carbon Register (ACR) ، Climate Action Reserve (CAR) و Verra.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *