رادیو بازار

ارز دیجیتال چگونه کار می کند

انواع روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بیت کوین

دوستان عزیز در این مقاله به انواع روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بیت کوین می‌پردازیم. همانطور که قبلا گفتیم بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر همانطور که در مقاله ارز دیجیتال چیست گفتیم، همانند پول واقعی هستند.

یک نکته که لازمه بگم بیت کوین یا سایر ارزها را نمی‌توانید به هیچ وجه رایگان بدست آورید و مطمئن باشید نیازمند گذاشتن وقت و انرژی کافی است.

اگر بخوام یه دسته بندی کوچک از روش های بدست آوردن ارزهای دیجیتال و بیت کوین بگم:

  1. درآمد قطره‌ای (روش فاست ، به ازای هر کلیک)
  2. ایجاد سایت فاست
  3. تریدر یا معامله‌گر شدن
  4. ترویج و تبلیغ لینک های بازاریابی
  5. استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال

 

که در ادامه هرکدام از این روش‌ها رو برای شما و به صورت مختصر شرح می‌دهیم:

 

1) درآمد قطره‌ای (روش فاست ، به ازای هر کلیک)

ارز دیجیتال چیست

این روش یکی از روش‌هایی است که بنده آن را توصیه نمی‌کنم چون لازمه آن تلاش و گذاشتن وقت زیاد است ولی درآمد آن بسیار کم است.

اساس کار این روش این گونه است کهه بعضی از سایت ها و اپلیکیشن‌ها هستند که بر اساس بازدید مکرر شما در بازه‌های زمانی خاص به یک مقدار بسیار کم از آن ارز مربوطه به شما می‌دهند. این سایت‌های فاست زیر مجموعه‌ی سایت ها PTC یا همان پرداخت به ازای هر کلیک است. نحوه کارشون هم به این صورته که به ازای هر کلیک روی دکمه مربوطه مبلغی ناچیز به شما پرداخت می‌شود.

مقدار پول به ازای هر کلیک

با توجه به آنالیز برخی سایت های معتبر در این زمینه، مقدار پول دریافتی در هر ساعت چیزی حدود ۵ تا ۳۰ سنت می‌باشد.

 

2) ایجاد یک سایت فاست

 

سایت ارز دیجیتال

خب همانطور که گفتیم وقتی شما یک کاربر در سایت های فاست باشید درآمد زیادی برای شما نخواهد داشت ولی داشتن یک سایت فاست کمی بحثش فرق داره ، چون اگه شما در این زمینه خوب کار کنید می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

اساس کار این سایت ها به این صورت هست که شما سایت فایت خود را به آسانی ساخته و از آن درامد کسب می‌کنید با نشان دادن تبلیغات در آن.

به هر حال این روش کمی سخت می‌باشد چون علاوه بر گذاشتن زمان و تلاش زیاد باید کاربران سایت خود را با دقت مدیریت کنید تا از روش های تقلب استفاده نکنند و همچنین هزینه اولیه زدن سایت فاست نیز فراموش نشه!

 

۳) تریدر یا معامله گر شدن

 

ترید ارز دیجیتال

 

خوب اومدیم سر بحث تخصصی تیم ما ، این روش یکی از سریع ترین و آسان ترین روش های کسب پول و ارز دیجیتال است ولی به شدت خطرناک.

چرا تریدر کردن خطرناک نیز محسوب میشه؟

بزارید ابتدا بگم ترید ، یعنی اینکه شما وقتی قیمت پاین می‌رود ، اقدام به خریداری می‌کنید و وقتی قیمت بالا می‌رود آن را می‌فروشید.

خوب تو توضیحی که دادیم اگر شما اصول ترید کردن ، روانشناسی بازار و غلبه بر ریسک های مربوط به ترید رو ندونید مطمئن باشید این روش برای شما میشه یه روش پر ریسک و خطرناک.

اگر می خواهید در این زمینه پردرآمد کار خودتون رو شروع کنید و تبدیل به یک تریدر موفق در این حوزه بشید حتما از دوره های آموزشی ما دیدن فرمایید.

 

۴)ترویج و تبلیغ لینک های بازاریابی

این روش همان سیستم همکاری در فروش است که شما رایگان به تبلیغ کسب و کاری خاص می‌کنید. در صورت انجام خرید یا ثبت نام از جانب مشتری مقداری کمیسیون به شما تعلق می‌گیرد.

خیلی از صرافی های در حال حاضر این سیستم همکاری در فروش رو ارائه می‌دهند که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

البته این نکته رو هم بگم که تلاش زیادی در این زمینه باید بکنید چون نیازمند این است که شما یکسری مخاطب داشته باشید مثلا در صفحات اجتماعی و …

 

۵)استخراج بیت کوین و ارز های دیجیتال

 

ماینر بیت کوین

 

اگر کمی با استخراج بیت کوین آشنا باشید اولین موردی که به ذهن شما می‌آید دستگاه های مانیز هستند. دستگاه هایی که برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شوند مانیز نام دارند.

اکنون در برهه زمانی که در آن هستیم این روش کمی کمرنگ شده در ایران چون با توجه به قیمت دلار ، هزینه های دستگاه ها سرسام اور شده و شما باید دانش پیکربندی سخت‌افزار و هزینه برق زیاد و فضای فیزیکی برای نگهداری مانیزها را در اختیار داشته باشید.

هزینه استخراج آلت کوین ها است ولی فقط قیمت دستگاه های آن کمتر است. ولی هزینه برق آن ها زیاد و سایر مشکلات مانیز های بیت کوین را نیز شامل می شوند.

بعضی از سایت ها و برنامه های موبایلی نیز هستند که ارزی رو برای شما استخراج می کنند ولی شما نمی دانید که این سایت ها به سیستم شما آسیب می‌زنند.

 

 

نتیجه گیری:

کسب درآمد از ارزدیجیتال

ارز دیجیتال چگونه کار می کند
ارز دیجیتال چگونه کار می کند

2 دیدگاه دربارهٔ «انواع روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بیت کوین»

  1. سلام _بسیارعالی، آموزنده واراعه نهوه ورود ونوع انتخاب مسیروخلاصه آموزش شما فوق العاده وقابل درک است. متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *