رادیو بازار

اکنون می توانید با بیت کوین یک تسلا بخرید!

ایلان ماسک اعلام کرده است که می توان خودروهای تسلا را اکنون با استفاده از بیت کوین (BTC) خریداری کرد. مدیرعامل شرکت خودروهای برقی تسلا گفته است که این شرکت گره های بیت کوین را به طور مستقیم اجرا خواهد کرد و بیت کوین جمع آوری شده را بدون تبدیل به ارز فیات، نگهداری می کند.
تسلا اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) و پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین، برای اولین بار از تمایل خود برای پذیرش این ارز هنگام خرید محصولات این شرکت خبر داد. گزینه خرید محصولات تسلا با استفاده از BTC فعلاً فقط برای مشتریان ساکن ایالات متحده ارائه می شود.
تاکید ایلان ماسک بر این مسئله که بیت کوین بدست آمده از طریق فروش خودروهای این شرکت به ارز فیات تبدیل نخواهد شد، حاکی از آن است که نه تنها از این ارز به عنوان یک واسطه معاملاتی بلکه به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری استفاده می شود.
تسلا با اجرای گره های اختصاصی بیت کوین خود، به یک شبکه جهانی از اپراتورهای همتا به همتا خواهد پیوست که میزبان و همگام کننده بلاک چین بیت کوین هستند.
آن دسته از کاربرانی که از طریق آدرس IP مستقر در ایالات متحده از وبسایت تسلا بازدید می کنند، اکنون شاهد اضافه شدن یک ابزارک جدید پرداخت بیت کوین به گزینه های پرداخت هستند. تأثیر پذیرش بیت کوین در تسلا ممکن است اوایل روز چهارشنبه در بازار ارزهای رمزنگاری شده احساس شود. همزمان با انتشار این خبر، ارزش دلاری بیت کوین با 2.9٪ افزایش از 54.056 دلار به 55630 دلار رسید.
در شرایط و ضوابط مربوط به بیت کوین در تسلا تصریح شده است که بیت کوین تنها دارایی دیجیتالی است که تسلا در حال حاضر به عنوان گزینه ای برای پرداخت قیمت محصولات خود قبول می کند.
 “شما نمی توانید با استفاده از سایر دارایی های دیجیتال از جمله محصولات فورک بیت کوین مانند Bitcoin Cash و Bitcoin SV از ما خرید کنید. کیف پول دیجیتالی بیت کوین ما برای شناسایی یا دریافت دارایی های دیجیتالی غیر از بیت کوین پیکربندی نشده است”
منبع: /cointelegraph

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *