رادیو بازار

خالق دوج کوین بعد از ۸ سال دوباره دوج کوین خرید

?️بیلی مارکوس (Billy Markus)، هم‌بنیان‌گذار ارز دیجیتال دوج کوین، با انتشار توییتی اعلام کرد پس از گذشت ۸ سال از زمانی که با خود عهد کرده بود که دیگر ارز دیجیتال نمی‌خرد، تصمیم گرفته در دوج کوین، ارزی که در ساخت آن سهیم بوده است، سرمایه‌گذاری کند

?️به گزارش کریپتو گلوب، توییت مارکوس پس سقوط گسترده بازار ارزهای دیجیتال منتشر شد. در این میبان سقوط دوج کوین که ماه گذشته با رشدی بی‌سابقه قیمت ۰.۷۰ دلار رسید بسیار شدیدتر بود. دوج کوین اکنون با قیمت ۰.۲۱ دلار خرید‌وفروش می‌شود.

?️کاهش قیمت دوج کوین از ۰.۷۰ دلار به ۰.۲۱ دلار هم به‌دلیل سقوط گسترده‌ بازار ارزهای دیجیتال بوده است. این ارز دیجیتال که براساس یک میم (طنز اینترنتی) به‌وجود آمده است، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵,۰۰۰٪ رشد داشته است. 

?️این افزایش قابل توجه قیمت دوج کوین به لطف حمایت شخصیت‌های مشهوری چون ایلان ماسک، جن سیمونز (Gene Simmons) خواننده گروه کیس (Kiss)، مارک کوبان مالک میلیاردر تیم بسکتبال دلاس ماوریکس، اسنوپ داگ و سایر افرادی است که درباره دوج کوین شوخی‌هایی منتشر می‌کنند و باعث رشد بیشتر آن می‌شوند.

?️یک تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال که از معتقدان به روند صعودی بیت کوین است، با مشاهده نمودار #دوج_کوین گفته است است که قیمت این ارز دیجیتال برای سقوط به ۰.۰۵ دلار برنامه‌ریزی شده و حتی ایلان ماسک هم نمی‌تواند آن را نجات دهد. پیش‌بینی این تحلیل‌گر بر اساس الگوی سر و شانه‌‌ای است که در نمای ۱ روزه بازار #دوج کوین دیده می‌شود.

 

منبع: cryptoglobe

_________________________

#بیت_کوین #بیتکوین #رمزارزها #رمزارز #ارزدیجیتال #ارز_دیجیتال #کریپتوکارنسی #کریپتو_کارنسی #سرمایه_گذاری #اتریوم #سرمایهگذاری #سرمایه_گذاری #بایننس #سرمایه_گذاری_موفق #رمزپول #درامددلاری #درامد_دلاری #چهره_شفاف_سرمایه_گذاری #کوین_فیس #CoinFace #تحلیل_بنیادی #تحلیل_فاندامنتال #تحلیل_ارز_دیجیتال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *