رادیو بازار

دادگاه ریپل و نظرات!

رئیس سابق SEC، ماری جو وایت (Mary Jo White)، در حمایت از ریپل علیه نهاد نظارتی، رفتار SEC را به یک “مرگ اشتباه” توصیف کرد. SEC در اواخر ماه دسامبر (دی)، یک شکایت رسمی علیه آزمایشگاه ریپل و دو نفر از مدیران آن، ارائه داد. این دادخواست، آزمایشگاههای ریپل را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد که در پی آن، اکثر صرافی های ایالات متحده اعلام کردند XRP را از پلتفرم خود حذف خواهند نمود. وایت اظهار داشت:
“شما به عنوان وکیل سابق ایالات متحده و رئیس SEC، می دانید که اگر بررسی پرونده ای برای مدت زمان زیادی، طول بکشد، احتمالاً نباید آن را مطرح کنید.”
دادخواست SEC نظر جامعه رمزنگاری را به دو دسته تقسیم کرد، در حالی که بخش قابل توجهی مخالف این دادخواست بودند، تعداد قابل توجه دیگری نیز، حتی موافق بودند. به غیر از وایت، یکی دیگر از اعضای SEC ، هستر پیرس (Hester Pierce)، نگرانی های مشابهی را در خصوص عدم شفافیت مقررات ارز رمزنگاری شده و دادخواست SEC ابراز کرد.
ریپل به دنبال یک شکست صعودی است!
دادخواست SEC علیه ریپل، تأثیر کاملاً دلهره آوری بر قیمت XRP پس از حذف آن از چندین صرافی، به دنبال داشته و سبب گردید که بخش اعظمی از سودهای خود را در طول سال از دست داده و به پایین ترین سطح 3 ساله سقوط کند. با این حال، در حالی که همه اعتقاد داشتند این دادخواست، سبب حذف معاملات XRP در ایالات متحده می شود، این آلتکوین مجدداً بهبود یافته و هم اکنون (در زمان نوشتن این مطلب)، با قیمت 0.56 دلار، معامله می گردد.
تا زمانی که الگوی پرچم گاوی در نمودار 4 ساعته تأیید شود، ریپل در حال آماده شدن برای یک شکست می باشد. حفظ قیمت در بالای 0.5 دلار، همچنان کلید حرکت صعودی محسوب می شود.
به نظر می رسد که این آلتکوین، بسیاری از ضررهای خود را پس از دادخواست SEC، جبران نموده و اکنون یک حرکت صعودی دیگر را نیز پیش از جلسه دادخواست آغاز نموده است.
 
منبع: coingape

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *