رادیو بازار

رشد ۲۵ درصدی اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک در 24 ساعت گذشته در میان بهبود آهسته بازار سایر رمزارزها ، بیش از 25٪ افزایش یافت ارتقاء شبکه Magneto که شامل ویژگی های ارتقا Et Ethereum’s Berlin می باشد،، کلید افزایش قیمت اخیر است.

-جامعه اتریوم کلاسیک بسیار مصمم است. آنها از همان ابتدا شروع به کار کردند تا ماهیت اصلی بلاک چین اتریوم را حفظ کنند.

-آیا اتریوم کلاسیک در آینده به یک بلاک چین اصلی تبدیل خواهد شد؟ نظر کارشناسان متفاوت است.

اتریوم کلاسیک شبکه مشهوری است که در پی DAO در سال 2016 که منجر به خرد شدن اتریوم اصلی شد به وجود آمد.

اگرچه اتریوم بیشتر در اخبار بوده و شبکه گسترده تری به بزرگترین بلاکچین از نظر dApps (بیش از 3000) تبدیل کرده است ، اما اتریوم کلاسیک نیز با توجه به شبکه محافظه کار بودن ، پیشرفت چشمگیری داشته است.

اتریوم کلاسیک چیست؟

اتریوم کلاسیک زنجیره میراث شبکه اتریوم است که پس از حادثه DAO در سال 2016 به وجود آمد. در نتیجه ، جامعه در مورد هارد فورک پیشنهادی برای بازیابی بلاکچین و معکوس کردن اثرات هک اختلاف نظر داشتند.

آن دسته از اعضای اقلیت جامعه که هارد فورک را قبول نمی کردند ، از نسخه قبلی هارد فورک که اکنون اتریوم کلاسیک است پشتیبانی کردند.

اتریوم کلاسیک یک بلاکچین با قابلیت پشتیبانی هوشمند است که توانایی پشتیبانی از dApps را مانند اتریوم دارد.

اتریوم کلاسیک همچنان بر روی یک مدل Proof-of-Work کار می کند و هیچ برنامه ای برای تغییر به محبوب ترین مدل Proof-of-Stake که توسط بسیاری از بلاک چین ها استفاده می شود ندارد ، اگرچه برنامه هایی برای مقیاس پذیری بیشتر در حال انجام است.

 

پیشرفت های اخیر

اتریوم کلاسیک با ارتقاء مگنتو در خط توسعه شبکه ، سهم نسبتاً خوبی از تحولات را داشته است. اتریوم کلاسیک به دلیل اعلام راه اندازی مگنتو بیش از 25٪ افزایش یافته است.

هارد فورک برای اجرای به روزرسانی مگنتو در شبكه شامل چهار بهبود از نسخه Ethereum’s Berlin نیز خواهد بود. چهار پیشنهاد بهبود (EIP) شامل EIP-2565 ، EIP-2929 ،- ، EIP-2930 است که هدف آن افزایش امنیت شبکه و بهینه سازی هزینه های تراکنش برای کاربران است.

منظور از مگنتو این است که قابلیت ماشین مجازی اتریوم را بهبود بخشد که قابلیت همکاری را برای توسعه دهندگان و کاربران نهایی ضروری می کند. مگنتو به طور کلی عملکرد شبکه را بهبود می بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *