رادیو بازار

شکایت کیفری ژاپن علیه بایننس

آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) هشدار داده است که صرافی Binance بدون مجوز در این کشور فعالیت می کند و تأییدیه قانونی برای فعالیت در ژاپن را ندارد.

 به طور خاص ، این بخش خاطرنشان می کند که کاربران محلی از ژاپن هنوز هم می توانند به وب سایت binance.com دسترسی داشته و معاملات تجاری انجام دهند.

 تنظیم کننده مالی ژاپن خاطرنشان می کند که Binance به شما امکان می دهد بدون ارائه اعتبار نامه حساب باز کنید. در صورت عدم درخواست Binance برای مجوز در ژاپن و ادامه ارائه خدمات به ساکنان ژاپن ، FSA خود را مجاز به شروع دادرسی کیفری علیه این شرکت می داند.سند مربوطه در وب سایت رسمی این بخش ظاهر شد. در همان زمان ، تنظیم کننده مهلت مشخصی را مشخص نکرده است که در آن ارز مبادله رمزنگاری باید تصمیم بگیرد. FSA متعهد به محافظت از تجار است آژانس این بیانیه را به منظور حمایت از سرمایه گذاران و بازرگانان بیان کرد. FSA هشدار مشابهی را در مورد Binance در مارس 2018 صادر کرد. با این حال ، مدیرعامل Binance Changpeng Zhao توضیح داد که بازار “گفتگوی سازنده” با تنظیم کننده در این مورد داشته است. در مورد بیانیه جدید تنظیم کننده ، سخنگوی Binance گفت که این صرافی معاملات ارزهای رمزنگاری شده را در ژاپن انجام نمی دهد. و کاربران محلی را جذب نمی کند.

بعلاوه ، به دلیل ملاحظات سیاسی ، در این مبادله در مورد موضوعات مربوط به تعامل با نهادهای نظارتی اظهارنظر نشده است. سخنگوی Binance افزود که این مبادله رعایت مقررات را در سراسر حوزه های قضایی جدی می گیرد. Binance سخت تلاش می کند تا هرگونه خطر نظارتی را از بین ببرد. در آوریل ، صرافی مدیر سابق OCC برایان بروکس را به عنوان مدیر عامل بخش Binance’s US استخدام کرد.

 در آوریل 2021 ، FSA از افزودن مقررات FATF برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی ضد تروریسم برای شرکت های دارایی دیجیتال محلی خبر داد.

به یاد بیاورید که در پایان ماه مه 2021 ، FSA هشدار مشابهی را به صرافی ارز رمزنگاری Bybit صادر کرد.بیایید یادآوری کنیم که در سال 2017 ، FSA شرکت های ارز رمزنگاری شده را ملزم به ثبت مناسب فعالیت های خود در مراجع نظارتی برای ادامه کار در کشور کردند.

1 دیدگاه دربارهٔ «شکایت کیفری ژاپن علیه بایننس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *