رادیو بازار

پیشبینی افزایش قیمت 1000 درصدی دوج کوین

پیشبینی افزایش قیمت 1000 درصدی دوج کوین
به دنبال تایید و حمایت ولادیمیر تنف  (Vladimir Tenev’s) و اسلیم جیم (Slim Jim’s) از دوج کوین، احتمال افزایش بیش از 1000 درصدی این کوین بیشتر می شود.
اگر این 2 طرفدار برجسته جدید بتوانند طرفداران خود را به دوج کوین جذب کنند ، این ارز دیجیتال یک روند صعودی دیگر را تجربه می کند.
در زمان نگارش این مطلب ، بازار شاهد افزایش علاقه افراد مشهور دیگر به دوج کوین است. این نشانگر آغاز حرکتی است که می تواند قیمت دوج کوین را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش دهد.
برخلاف سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار ، دوج کوین یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که عمدتاً تحت تأثیر چت و گفتگوهای شبکه های اجتماعی است. به همین دلیل پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی با الگوهای رفتاری دوج کوین شگفت زده شده اند . در حال حاضر ، اگر مردم تصمیم بگیرند به دارنده دوج کوین تبدیل شوند به دلیل الگوهای رفتاری در گردش ، بدون شک DOGE به نقاط عطف جدیدی دست خواهد یافت.
با این اوصاف ، در 19 مارس(29 اسفند) ،دوج کوین با دریافت تأیید از ولادیمیر تنف ، مدیرعامل رابین هود ، به یکی از ارزهای رمزپایه خوش شانس در بازار تبدیل شد.
پس از این جلسه علنی ، ولادیمیر از توییتر خود استفاده کرد و به غول میان وعده آمریکایی Slim Jim در به اشتراک گذاری و بازتوییت الگوهای رفتاری دوج کوین پیوست. همانطور که انتظار می رفت ، این حرکت تأثیر مثبتی بر قیمت این ارز دیجیتال داشت و در معاملات روز شنبه ارزش چشمگیر 0.0597 دلار را ثبت کرد.
این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و سیگنال خرید نیست.
منبع: cryptopolitan
#دوج_کوین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *