رادیو بازار

ارز دیجیتال سامسونگ

یک ناشناس به وب سایت خبری CoinDesk اعلام کرد که ممکن است شرکتسامسونگ با عرضه توکن ارز دیجیتال خودش (Samsung coin) در فرآیند توسعه بلاکچین عمومی قرار گیرد. از جزئیات دقیق این پروژه به صورت کامل مشخص نیست.

Samsung coin

شبکه ی اصلی این پروژه بر پایه ی اتریوم بوده و همراه با دارایی دیجیتالی جدید با نام Samsung coin عرضه می گردد. براساس گزارشات غیر رسمی، این شرکت بزرگ به فعالیت گسترده ی خود در حوزه های بلاکچین و ارزهای رمزنگاری ادامه می دهد.

لجر سامسونگ

سامسونگ حدود 2.9 میلیون دلار در توسعه ی لجر سرمایه گذاری کرده است. همانطور که می دانید ledger یکی از شرکت های معروف در ارائه ی کیف پول های فیزیکی می باشد.با این حال اینکه سامسونگ به جای سرمایه گذاری مستقیم در ارز های مجازی به طور مستقیم روی کیف پول ها سرمایه گذاری کرده است بسیار جالب است.

در راستای این موضوع، در هفته ی گذشته روی کیف پول تلفن های همراه هوشمند زن گو (ZenGo)، مبلغ 4 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد. شرکت ها بزرگ جهان و شرکت فعال در حوزه IT هند با نام Mshindra اخیرا از Nexledger که به سامسونگ تعلق دارد استقبال کرده اند.

بلاکچین خصوصی سامسونگ

پروژه ی شرکت سامسونگ که مبتنی بر اتریوم است، عناصر بلاکچین های خصوصی و عمومی را با یکدیگر ترکیب می کند اما جزئیات دقیق آن هنوز منتشر نشده است.

این منبع اظهار داشت:در حال حاضر، به بلاکچین خصوصی می اندیشیم، اگرچه هنوز چنین چیزی تایید نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *