رادیو بازار

افت بیت کوین

 پنجشنبه با ادامه ضعف پایدار برای بزرگترین ارز رمزنگاری شده ، پایین ترین سطح اخیر خود را در حدود 52000 دلار مشاهده کرد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC / USD (Bitstamp). منبع: TradingView

تاجران در انتظار “جادو” altcoin هستند

Cointelegraph Markets Pro و TradingView  یک روز کم رونق را برای معامله گران BTC نشان داد زیرا BTC / USD قبل از ثبات در حدود $ 1000 بالاتر ، برای مدت کوتاهی زیر 53،000 $ قرار گرفت. 

این حرکت در حالی انجام شد که بیت کوین در آستانه از دست دادن تسلط بر بازار در برابر altcoins بود که به طور سنتی آغاز “واقعی” “فصل alt” است.

نمودارهای حاصل از منابع نظارت بر CoinMarketCap نشان می دهد که تا روز پنجشنبه ، سهم بیت کوین از ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده فقط 50.1٪ است.

سهم بازار بیت کوین در برابر altcoins امسال که علی رغم افزایش قیمت خود ، به شدت کاهش یافته بود ، به نظر می رسد که پشتیبانی را پشتیبانی کند ، که بیش از سه سال طول کشیده است.

با نگاهی به رفتار تاریخی ، هر بار که بیت کوین نمره 50٪ را از دست می دهد ، آلت کوین ها به سرعت وارد عمل می شوند تا شل شدن را بدست آورند ، که اغلب توسط Ether ( ETH ) هدایت می شود.

بنابراین تغییرات جدید باعث ایجاد یک جابجایی altcoin می شود که واقعاً متناسب با توصیف یک “فصل alt” است – سودهای سریع به یک اوج و پس از آن یک دوره خنک سازی می رسد ، زیرا بیت کوین برخی زمینه های از دست رفته را بدست می آورد. این مورد هم در اواسط سال 2017 و هم در اوایل سال 2018 اتفاق افتاد.

نمودار سهم بازار ارز رمزنگاری شده. منبع: CoinMarketCap

اگر تاریخ تکرار شود ، این موسیقی به گوش سرمایه گذاران altcoin خواهد رسید ، بسیاری از آنها مدتهاست ادعا می کنند که “فصل alt” در حال انجام است اما هنوز رنگ واقعی خود را نشان نمی دهد.

در همین حال ، یک مسابقه برای صعود می تواند حتی آنها را شگفت زده کند ، زیرا بسیاری از altcoins قبلاً در سال 2021 نمایش های باورنکردنی داشته اند.

“سلطه BTC 51.6٪. جادو با شروع شکستن 50٪ آغاز می شود. ”حساب محبوب توییتر CryptoBull هفته گذشته خلاصه شده است .

بازار طلسم Dogecoin را می شکند

در زمان نوشتن مقاله ، به طور خاص اتر هیچ نشانه ای از ضعف در برابر تکان های تازه BTC / USD نشان نداد ، در 24 ساعت 6 درصد سود کسب کرد تا بار دیگر به 2500 دلار نزدیک شود.

دیگران کمتر خوشبین بودند و 50 ارز برتر رمز ارز در روز بیشتر سقوط می کردند.

Dogecoin ( DOGE ) ، که پیش از این ستاره نمایش بود ، پس از رسیدن به بالاترین قیمت 0.44 دلار در برخی از صرافی ها ، به سقوط خود ادامه داد. DOGE / USD در مقایسه با بالاترین قیمت در روز پنجشنبه ، 40 درصد کاهش یافته بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *