رادیو بازار

انجمن اینترنت و موبایل هند

راما سبرامانیام گاندی در سخنرانی در کنفرانس مجازی HODL ’21 که توسط شورای شورای بلاکچین و کریپتو انجمن اینترنت و موبایل هند (IAMAI) در (16شهریور) برگزار شد ، گفت که رمزنگاری می تواند برای پرداخت فعالیت های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. اما او آنها را بیشتر به عنوان یک دارایی طبقه می بیند. وضعیت نظارتی در هند مبهم است و لوایح و قوانین هنوز توسط سیاستمداران مورد بررسی قرار می گیرد. در اوایل ماه جاری ، دولت اعلام کرد که در حال کار بر روی پیش نویس لایحه ای برای تعریف رمزارزها به عنوان کالاهایی است که می توانند از آنها مالیات بگیرند. در صورت تصویب ، اجازه نمی دهد از آنها برای پرداخت استفاده شود ، اما به عنوان دارایی مورد معامله و سرمایه گذاری قرار می گیرد.بانک مرکزی، تمام بانک های تجاری را از اجازه دادن به مشتریان خود برای انجام معاملات مربوط به رمزارزها در سال 2018 (1397)منع کرد ، اما این حکم در فوریه 2020 (بهمن1398)توسط دادگاه عالی لغو شد.گاندی ، که از سال 2014 تا 2017 (1393 تا 1396)در بانک مرکزی خدمت می کرد ، معتقد است که رمزارزها باید به عنوان یک دارایی یا کالا تلقی شود و بر این اساس مالیات دریافت شود. توسعه یک چارچوب نظارتی و برخورد با آنها به هندی ها امکان سرمایه گذاری و نگهداری دارایی های دیجیتالی را می دهد. وی افزود: اگر دارایی ها به جای خرید استخراج بشوند ، باید مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شوند.

بانکدار سابق مرکزی اظهار داشت که اگر مقررات یا نظارت دولتی وجود نداشته باشد ، از رمزارزها برای جرایم استفاده می شود. وی گفت که می توان معاملات را از طریق یک منبع مرکزی ردیابی کرد تا تجارت را تسهیل کرده و از استفاده غیرقانونی جلوگیری کند.
گاندی اظهار داشت که دولت باید نسبت به معاملات اقتصادی که شامل رمزارزها است ، ذهن باز داشته باشد اما در مورد ویژگی های ناشناس بودن برخی از بلاکچین ها هشدار داد و افزود که جامعه باید از قوانین مطابقت با دولت پیروی کند.“یک دولت، همیشه خواهان آزادی به شهروندان خود در زمینه معاملات اقتصادی است. تعهدات قراردادی را اجرا می کند و از درآمد و سود مالیات می گیرد. بنابراین ، هرگونه فعالیت اقتصادی باید مستعد چنین چیزهایی باشد. “J

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *