رادیو بازار

ایلان ماسک:اتریوم و بیت کوین کند هستند ،برای دوج کوین مزیت وجود دارد

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا معتقد است هزینه ها و سرعت تراکنش ها با استفاده از بیت کوین و اتر در لایه زیرین گران و کند است. در عوض، او اشاره کرد میم کوینی(meme coin) که به عنوان یک شوخی آغاز شده — Dogecoin —  میتواند به عنوان یک راه حل کمک کند زیرا که کارمزدها را به حداقل می رساند.

یوتیوبر محبوب رمز ارز مت والاس (Matt Wallace) ، که اخیرا بر اخبار دوجکوین تمرکز کرده است،9 جولای(امروز) در توییتی یادآوری کرد “به روزرسانی دوجکوین به زودی فرا میرسد”

به گفته او، ارتقاء پیشِ رو، این رمزارزِ الهام گرفته از سگ شیبا اینو را به عنوان “یکی از پراستفاده ترین ارزهای جهان” قرار خواهد داد.

جالب اینجاست که مدیر عامل شرکت تسلا، اسپیس ایکس و The Boring Company – ایلان ماسک – سریع واکنش نشان داد و در واقع از نقطه نظر والاس حمایت کرد.

این میلیاردر اشاره کرد که مردم در واقع می توانند به استفاده از DOGE برای پرداخت سریع تر با هزینه های پایین تر روی بیاورند.به این ترتیب،در به حداکثر رساندن نرخ تراکنش لایه زیرین این میم کوین “مزیت” وجود دارد

در همان زمان، ماسک از فرصت برای کوبیدن BTC و ETH به خاطر معاملات کند و گران در لایه زیرین استفاده کرد، به خصوص از آنجایی که هر دو هنوز هم “به دنبال” راه حل های چند لایه ای هستند.

با این موضع گیری، ماسک بار دیگر بر حمایت خود از دوجکوین تأکید کرده است. همان طور که پیش از این گزارش شده بود، میلیاردر مداخله خود در این میم کوین را در سال جاری تشدید کرد که منجر به اثر گلوله برفی شد که استفاده همگانی را افزایش داد و قیمت دارایی را چند ماه پیش به سقفهای جدید سوق داد.

با این حال، علاقه به دوج به تازگی رو به کاهش بوده است، و قیمت آن از زمان اوج بیش از ۷۰٪ ریزش داشته است. برخی از سرمایه گذاران ناامید به امید افزایش قیمتهای سریع به ماسک برای مداخله دوباره التماس کرده اند ، که به تازگی چنین نبوده است.

منبع:cryptopotato

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *