رادیو بازار

ایلان ماسک و جک دورسی

به گزارش u.today، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با پیشنهاد جک دورسی، مدیرعامل توییتر برای انجام مناظره در خصوص بیت‌کوین در کنفرانس بی‎ورد (B Word) موافقت کرد. کنفرانس بی‌ورد قرار است امشب برگزار شود ودر آن کتی وود مدیرعامل آرک اینوست، آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم و مایکل مورل نایب‌رئیس سابق CIA حضور خوهند داشت.

در این کنفرانس در خصوص اسرار و پشت‌پرده‌های جریان‌‎سازی رسانه‌ای بیت‌کوین و چگونگی سازگاری موسسات مالی و رسانه‌ها با این رمزارز صحبت خواهد شد. مصداق‌زدایی بیت‌کوین، حمایت اکوسیستم توسعه‌دهنده، تضیمن امنیت شبکه بیت‌کوین و نظارت و قانونگذاری در این حوزه موضوعاتی هستند که قرار است در این کنفرانس به آنها پرداخته شود.

جک دورسی در کنار کتی وود و استیو لی یک جلسه زنده با عنوان « بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای توانمندسازی اقتصاد» را مدیریت خواهد کرد و ایلان ماسک قرار است بخشی از این جلسه باشد.

بحث و تبادل نظر میان این دو میلیارد حوزه فناوری می‌تواند تاثیری شگرف بر صنعت رمزارزها بگذارد. یکی از نقاط اختلاف میان جک دورسی و ایلان ماسک اثرات زیست‌محیطی استخراج بیت‌کوین است. ماسک بارها اعلام کرده که اثبات کار (Pow) از طریق استخراج بیت‌کوین انرژی بسیار زیادی مصرف می‎کند و این در حالی است که دورسی نظری مخالف ماسک دارد و معتقد است با وجود مصرف زیاد انرژی، اثبات کار (PoW) برای تمرکززدایی و امنیت بیت‌کوین حیاتی است.

جامعه بیت‌کوین و جک دورسی معتقدند که رمزارزها استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر را ترویج می‌دهند و سهم بزرگی از استخراج بیت‌کوین از طریق انرژی‌های پاک انجام می‌شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *