رادیو بازار

برداشت مقدار زیادی اتریوم

بر اساس داده های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیل داده های رمزنگاری IntoTheBlock ، طی 24 ساعت گذشته، 1.2 میلیارد دلار اتر (ETH) از صرافی های متمرکز خارج شده است؛ به این ترتیب رکورد جدیدی در خروج این ارز در کوتاه مدت از صرافی ها ثبت شد. این اتفاق منجر به گمانه زنی هایی پیرامون افزایش قریب الوقوع قیمت اتریوم شده است چراکه عرضه این آلتکوین در بسیاری از پلتفرم های معاملاتی در حال کاهش است.
IntoTheBlock خاطرنشان کرده است که قیمت اتر طی 30 روز پس از خروج 1 میلیارد دلاری این ارز از پلتفرم های معاملاتی متمرکز در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) حدود 60 درصد افزایش یافت.
اما وضعیت کنونی بازار با ماه آوریل متفاوت است. ارتقاء ماه گذشته هاردفورک لندن با ورود مکانیزم توکن سوزی در بازار اتریوم همراه شد و فشار تورمی مضاعفی را بر پویایی عرضه اتر وارد کرد.
به گفته Ultrasound Money، در زمان نگارش این مطلب، 309505 واحد اتر با ارزشی بالغ بر 1.1 میلیارد دلار طی 42 روز از زمان فعال شدن EIP-1559 سوزانده شده است. به این ترتیب، اتر با نرخ تقریبی 5.05 واحد ETHدر هر دقیقه (18061 دلار)، معادل 26 میلیون دلار در مقیاس روزانه، از زمان ارتقاء شبکه تاکنون، از بازار عرضه این آلتکوین کاسته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *