رادیو بازار

بیت کوین به 60،000 دلار خواهد رسید ؟

با نزدیک شدن بزرگترین ارز رمزنگاری شده به 60،000 دلار ، Cointelegraph نگاهی به عواملی دارد که باید هنگام پیش بینی اقدام قیمت این هفته در نظر گرفت.

قیمت BTC در مقابل DXY (نارنجی). منبع: Tradingview

چشم سرمایه گذار “تنظیم مجدد” بازار سهام

با ادامه سرازیر شدن خریداران به بازار ، ارزش سهام هیچ نشانه ای از چرخش صعودی بی پایان خود نشان نداد.

علی رغم هشدارهایی مبنی بر اینکه ممکن است حبابی در حال ترکیدن باشد ، بازارهای پیش بینی شده برای بهبود اقتصادی در سراسر جهان در بالاترین حد خود ایجاد کردند و شور و شوق را برانگیختند.

در ایالات متحده ، این امید که بسته محرک ویروس کرونا ویروس رئیس جمهور جو بایدن به ارزش 1.9 تریلیون دلار داشته باشد ، هنوز هم زمینه رشد را فراهم کرده است. هفته گذشته ، جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا پیشنهاد کرد که سازوکار این پول ، که شامل دور سوم چک های محرک به ارزش 1400 دلار است ، توسط کنگره ظرف چند هفته آینده نهایی شود.

آدریان زورچر ، رئیس تخصیص دارایی جهانی در مدیریت ثروت UBS ، به بلومبرگ گفت: “همه چشم انداز رشد اقتصادی بهتر ، چشم انداز محرک های مالی بیشتر را بازی می کنند.”

“طبیعی است که بازدهی اسمی روند رو به بالاتری دارد ، ارزش سهام نیز در معاملات بالا است و همچنین کالاها بر اساس چشم انداز اقتصادی بهتر است.”

در حالی که از زمان سقوط مارس 2020 بیت کوین در راستای سهام منفجر شده است ، همه خیلی خوشبین نبودند.

در اظهارات تازه روز دوشنبه ، مایکل جی باری ، سرمایه گذار و مدیر صندوق های تامینی ، پیش بینی سنگینی برای اقتصاد جهانی ارائه داد و ادعا کرد که اصلاح عمده ای در بازارهای سهام انجام شده است.

“مردم می گویند من آخرین بار هشدار ندادم. من این کار را کردم ، اما هیچ کس گوش نکرد. بنابراین این بار هشدار می دهم. و هنوز ، هیچ کس گوش نمی کند. اما من اثبات من هشدار داده اند، “او توییتی نفرستاده .

در صحبت با CNBC ، بنیانگذار Ark Invest ، CIO و مدیر عامل شرکت کتی وود افزودند که “تنظیم مجدد ارزیابی” احتمالاً نتیجه افزایش شدید نرخها است.

بدون در نظر گرفتن بازه زمانی مشخص ، خطر تکرار این مارس در ماه مارس گذشته به وضوح احساس می شد ، چیزی که در نهایت اجازه داد هر دو Bitcoin و Ether ( ETH ) عملکرد بهتری داشته باشند.

نمودار همبستگی کلان بیت کوین. منبع: داده های دارایی های دیجیتال

عذاب قدرت دلار

در عین حال ، هرگونه ادامه کوتاه مدت بیت کوین می تواند با رفتار متوسط ​​شاخص دلار آمریکا (DXY) ، که در روزهای اخیر پایین آمد ، تعدیل شود.

به طور سنتی ، بهبود در DXY فشار رو به پایین BTC / USD را به همراه دارد و شاخص بیشتر ماه فوریه را با سقوط سپری کرد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، پیش بینی های بلند مدت هنوز به طور کلی به موقع دچار ضعف دلار می شوند ، البته این امر به لطف گسترش گسترده عرضه پول توسط فدرال رزرو ، تا حدودی کم است.

استیو انگلندر ، رهبر تحقیقات Standard Chartered ، در ابتدای فوریه به رویترز گفت: “ ضررهای زیادی برای دلار وجود دارد و چشم انداز بلند مدت ما ضعف دلار است ، نه قدرت دلار.”

یک نظرسنجی همراه نشان داد که فقط 13٪ از شرکت کنندگان برای افزایش USD در مدت زمان سه ماه ، که اکثریت قریب به اتفاق آنها انتظار از دست دادن یا رکود در ارزش را دارند ، در نظر داشتند.

انگلیس افزود: “بسیاری از موارد استثنایی دلار با کمبود آن ارتباط دارد.”

“اکنون چشم انداز این است که هیچ کمبود دلار وجود نخواهد داشت و در واقع فراوانی تا آنجا که چشم می بیند وجود خواهد داشت.”

نمودار ارزی دلار آمریکا (DXY) نمودار شمع 1 روزه. منبع: TradingView

ورودی هشدار فروش نهنگ است

برای بیت کوین ، علائم بازگشت احتمالی به شکل جهش در جریان ورودی ارز در روز دوشنبه ظاهر شد.

همانطور که توسط منبع نظارت زنجیره ای CryptoQuant ذکر شده است ، Gemini با تمرکز بر نهاد ، جریانات عظیم 28،004 BTC (1.63 میلیارد دلار) را نشان می دهد ، که نشان می دهد در صورت کاهش قیمت ، یک سرمایه گذار بزرگ قصد فروش یا فروش بودجه را دارد.

CryptoQuant در توضیحات مشترکین تلگرام افزود: “مراقب خطر نزولی دامپینگ نهنگ باشید.”

ورودی ارز BTC در مقابل BTC / USD. منبع: CryptoQuant

هفته گذشته ، Cointelegraph گزارش داد که تعادل پایدار کوین در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است ، چیزی که همراه BTC / USD بود و به رکورد جدیدی از خود رسید – 58312 دلار در Bitstamp. این در حالی بود که به اصطلاح حق بیمه Coinbase – اختلاف قیمت بین Coinbase و Binance – منفی بود.

برای مدیر عامل CryptoQuant ، کی یانگ جو ، ماهیت این دستاوردها علیرغم سرخوشی ناشی از آن ، نگران کننده بود.

وی در توئیتر خود نوشت: “یک چیزی که باعث می شود در مورد این افزایش BTC دلار ناراحت نشوم ، حق بیمه Coinbase منفی است .

“به نظر می رسد قدرت خرید از سرمایه گذاران نهادی ایالات متحده نیست ، بلکه از نهنگ های پایدار و سرمایه گذاران خرده فروشی حاصل می شود. گاو نر سالم و بدون واردات نقطه USD نیست. “

آلت کوین به زودی می تواند افزایش یابد

در صورت استفاده مجدد از بیت کوین ، انتظار می رود که altcoins بتواند بار دیگر در این هفته به کانون توجهات منتقل شود.

آخر هفته نتایج متفاوتی را برای نشانه های اصلی ایجاد کرد ، با برخی از سودها در حالی که دیگران راکد بودند. روز دوشنبه ، رفتار نامشخص بیت کوین در حالی رقم خورد که بزرگترین altcoin Ether در 24 ساعت پس از رسیدن به دلار 2000 برای اولین بار ، 2٪ از دست داده بود .

Polkadot ( DOT ) ، Cardano ( ADA ) و Chainlink ( LINK ) نیز در روز منفی بودند ، در حالی که XRP با یک حرکت غافلگیرانه 14٪ صعود کرد و به نزدیک 0.60 دلار رسید.

معامله گر محبوب Rekt Capital هفته گذشته به دنبال کنندگان توییتر گفت: “اکنون پول به # بیت کوین سرازیر می شود .”

“اما با توجه به اینکه Altcoins در مراحل اولیه بازار بول کلان خود قرار دارد ، مطمئن باشید … Altcoins برمی گردد.”

محدودیت بازار بیت کوین در روز دوشنبه با اندکی افزایش به 61.4 درصد رسید.

نمودار 3 ماهه تسلط در بازار بیت کوین. منبع: CoinMarketCap

پیتر شیف و بیت کوین: “اگر او خرید کند ، من بیرون هستم”

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که گاوهای بیت کوین در حالی که می توانند خارج شوند – زیرا یکی از بزرگترین منتقدان ارز رمزنگاری شده ممکن است مقدار زیادی خریداری کند.

در یک توییت کاملا رمزنگاری آخر هفته ، اشکال طلا پیتر شیف در مورد اینکه برای فروش هر BTC که ممکن است بخرد ، باید جستجو کند که در چه نقطه ای باید جستجو کند.

“اگر بخواهم مقداری # بیت کوین بخرم ، چگونه می دانم چه زمانی بفروشم؟ اگر پاسخ شما این است که هرگز نفروشید ، در وهله اول خرید چه فایده ای دارد؟ ” او پرسید .

“من نمی توانم آن را عوض کنم ، زیرا بازرگانان آن را نمی گیرند. من ابتدا باید آن را بفروشم ، یا خودم یا با استفاده از واسطه ای مانند Bitpay. اما من در مورد مقادیر کم صحبت نمی کنم. چه موقع من می فروشم تا سود خود را بگیرم یا ضررهای خود را کاهش دهم؟ “

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *