رادیو بازار

بیلی مارکوس:دوج نیاز به اپدیت دارد

بیلی مارکوس، خالق دوج کوین می‌گوید: پلی بین دوج کوین (DOGE) و اتریوم (ETH) باید ساخته شود و توسط پلتفرم‌های توکن غیرقابل مثلی (NFT) مورد استقبال قرار گیرد.

مارکوس به 500،000 مشترک توییتر خود می‌گوید که تکمیل یک پل DOGE-ETH در ترکیب با یک پلتفرم NFT مانند OpenSea با استفاده از توکن می‌تواند کارایی دوج را به حداکثر برساند؛

خرید NFT ارز دیجیتال تقاضای زیادی دارد. اجازه خرید دوج از NFT ها، کاربرد آن را بسیار افزایش می‌دهد.

این ایده قبلاً توسط بنیان‌گذار اتریوم و عضو هیئت مشاوره دوج کوین ، ویتالیک بوترین پیشنهاد شده بود، که پیشنهاد کرده بود که پل DOGE-ETH می‌تواند هزینه تراکنش‌ها را کاهش داده و سرعت بیشتری را به دنبال داشته باشد.

در یک مصاحبه ماه ژوئن با یوتیوبر لکس فریدمن، بوترین گفت:

اگر ما یک پل امن دوج به اتریوم داشته باشیم، شگفت‌انگیز خواهد بود. و هنگامی که اتریوم مقیاس پذیری خود را بدست آورد، می‌توانید با هزینه معاملات بسیار پایین و سرعت بسیار بالا نیز با دوج تجارت کنید.

اظهارات مارکوس در پی تاییدها و انتقادات قبلی ایلان ماسک از دوج کوین است. ماسک پیشنهاد کرده است که دوج باید هزینه معاملات خود را کاهش دهد.

طبق داده‌های market.bitcial.com ، دوج کوین در زمان نگارش این مقاله با ۰.۲۱۶ دلار معامله می شود که ۳۲ درصد از بالاترین سطح ۳۰ روزه خود یعنی ۰.۳۱ دلار کاهش یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *