رادیو بازار

تحریم جدید رمز ارز ها

به طور کلی ، افراد ایالات متحده ، از جمله اعضای صنعت ارز مجازی ، باید اطمینان حاصل کنند که در معاملات غیرمجاز یا معاملات با اشخاص یا حوزه های قضایی تحریم شده مشارکت نمی کنند.”

OFAC طیف وسیعی از افراد را معرفی می کند که باید برنامه های ارزیابی ریسک را توسعه دهند ، از جمله “شرکت های فناوری ، صرافی ها ، مدیران ، ماینرها و ارائه دهندگان کیف پول و همچنین موسسات مالی سنتی تر که ممکن است در معرض ارزهای مجازی یا ارائه دهندگان خدمات آنها باشند.”
شاید جالب ترین این باشد که OFAC مکان یابی آدرس های IP و به ویژه ابزارهای تحلیلی موجود برای شناسایی استفاده از VPN را به عنوان بخشی از انتظارات خود برجسته می کند. تغییر آی پی جغرافیایی برای دستیابی به صرافی ها و اپراتورهای رمزارزی یک روش در حال گسترش است که استفاده از VPN می تواند تقریباً همه این موانع تجارت را دور بزند. بررسی دقیق OFAC در مورد VPN ها می تواند سطح دسترسی مردم ایالات متحده به سیستم عامل هایی را که از نظر قانونی از آنها ممنوع است ، به طور چشمگیری تغییر دهد.
از زمان هدف قرار دادن آدرس های کیف پول رمزارزی در سال 2020(1399) ، OFAC به طور فزاینده ای در صنعت رمزارزی درگیر شده است. در پایان ماه سپتامبر(اوایل مهر) ، اولین تحریم های خود را بر صرافی رمزارزی به صورت OTC مستقر در روسیه به نام Suex ، اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *