رادیو بازار

دوج کوین

 ایلان ماسک (Elon Musk)، رئیس مرکز تولید خودروهای الکترونیکی تسلا (Tesla)، هر چند وقت یکبار توئیتی درباره دوج کوین (Dogecoin) ارسال می کند.
او این بار در مورد تصویری از یک سگ باستانی از قلعه رومی ویندولاندا (Vindolanda)، در نزدیکی دیوار هادریان(Hadrian) اظهار نظر کرده است. این تصویر توسط گرت هارنی (Gareth Harney)، صاحب حساب توئیتر اختصاص داده شده به روم باستان و دارای 61،200 دنبال کننده، منتشر شده است.
ماسک از این اسکلت به عنوان “دوج های باستانی” یاد کرد و موجی از نظرات پرشور درباره محبوب ترین میم کوین، یعنی دوج کوین (DOGE) را به همراه داشت
اخیراً ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس(SpaceX) و بنیانگذار پی پال (PayPal)، از دیگر میلیاردر طرفدار DOGE، مارک کوبان (Marc Kuban)، هنگامی که گفت دوج کوین در پرداخت ها بسیار قوی تر از بیت کوین و اتریوم است، حمایت کرد.
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، در زمان انتشار این مطلب، ارز رمزنگاری شده دوج کوین در حال تغییر در قیمت 0.3169 دلار میباشد.
در آغاز ماه آگوست (مرداد)، DOGE موفق شد از محدوده 0.20 دلار صعود کند و در 16 آگوست(25 مرداد) به اوج قیمتی 0.3489 دلاری برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *