رادیو بازار

روند نزولی بیت کوین به پایان رسیده

بر اساس داده های تحلیلی Santiment در یکی از آخرین توئیت های خود، معامله گران صرافی Bitmex، با فروش بیت کوین به امید کاهش قیمت و خرید دوباره و یا اصطلاحا اتصال کوتاه بیت کوین(shorting Bitcoin)، نرخ سرمایه گذاری را منفی نگه می دارند.

به همین دلیل تحلیلگران می گویند ، این نشانه خوبی برای کسانی است که منتظرند بیت کوین دوباره حرکت صعودی داشته باشد.

هر ترس، عدم اطمینان، تردید (FUD) دارای یک خوش بینی برای بیت کوین میباشد!

در توئیت Santiment گفته شده است که معامله گران صرافی Bitmex به اتصال کوتاه بیت کوین در مقیاس بالایی ادامه می دهند و این کار را در کمترین نرخ از آوریل سال گذشته(فروردین 1399) انجام می دهند.

کاربر توئیتر “Bitcoin Backer” مشخص می کند که تعداد زیادی اتصال کوتاه در بزرگترین ارز رمزنگاری شده، در سطح 4000 – 7000 دلار قرار داده شده است. وی همچنین اظهار داشت که آخرین باری که بازارهای خرسی این اعتماد را داشتند، زمانی بود که پس از شیوع همه گیری کووید-19 چینی، در مارس 2020(اسفند 1398) شروع به انجام اتصال کوتاه کردند.

هر دو منبع می گویند که پس از اتصال کوتاه بزرگ در سال گذشته، بیت کوین شروع به حرکت به سمت قیمت 65,000 دلار کرد.

اتصال های کوتاه، نرخ سرمایه گذاری را منفی نگه می دارند.

نمودار Santiment نشان می دهد که پس از هر نزول عمده در نرخ سرمایه گذاری، قیمت بیت کوین بالاتر می رود. تحلیلگران این آژانس مشخص می کنند:

“وقتی به دلیل FUD شروع به هولد کردن میکنند، قیمت ها افزایش می یابند.”

Santiment – معامله گران صرافی Bitmex، در نزولی ترین حالت بازار از آوریل 2020، Shorting Bitcoin را انجام میدهند که نشانه خوبی برای بیت کوین است!

 

توئیت دیگری از Santiment می گوید که در حال حاضر، خوش بینی زیاد فعالان بازار در مورد خرید بیت کوین در روند نزولی پس از صعود قیمت در ماه ژوئن(خرداد)، به حالت خنثی رسیده است.

نمودار همچنین نشان می دهد که این “یک نشانه عالی” برای چشم انداز قیمت بیت کوین میباشد.

منبع: u.today

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *