رادیو بازار

شبکه اختصاصی قرارداد هوشمند SOL آینده خوبی داره!

یک معامله گر مشهور ارز های دیجیتال می گوید که یک سیستم عامل قرارداد هوشمند در حال ظهور ممکن است سرمایه گذاری طولانی مدت جذاب تری نسبت به شبکه برتر بلاکچین ، Ethereum داشته باشد.

تحلیلگر و معامله گر شناخته شده در صنعت با عنوان The Crypto Dog ، پروژه بلاک چین Solana (SOL) با مقیاس پذیری بازار رمزگشایی را در معرض توجه قرار می دهد.

Crypto Dog معتقد است که هر دو بیت کوین و سولانا به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت نسبت به Ethereum دارای مزایایی هستند، یادآور می شود معامله  ایمن تری نسبت به ETH است و SOL پتانسیل صعودی بیشتری دارد.

“BTC شرط بندی طولانی مدت امن تر و خسته کننده تر از ETH است، از نظر من بعید است و اگر این اتفاق بیفتد ، من مدتها اینجا هستم ETHUSDTPERP (قرارداد دائمی). در هر صورت مبارک.

SOL وارونه بالاتر ، شرط بلند مدت هیجان انگیزتر از ETH است. این لایه یک با بهترین شات در شماره دو است. “

علاوه بر این ، تحلیلگر شرط می بندد که سولانا یکی از اولین دارایی هایی است که به بالاترین سطح جدید در تاریخ رسیده است ، زیرا بازرگانان و سرمایه گذاران رمزارز ها با صبر و حوصله منتظر بهبود بازار هستند.

“SOL یکی از اولین ارز هایی است که به اوج جدید می رسد.”

به گفته CoinGecko ، در زمان نوشتن مقاله ، سولانا با 35.85 دلار معامله می شود که تقریباً 38٪ پایین ترین رقم 58.03 دلار در ماه مه است .

در مورد بیت کوین ، Crypto Dog شرط می بندد که به بالاترین سطح خود برسد. این معامله گر خاطرنشان می کند که BTC در بازه زمانی روزانه قوی به نظر می رسد و معامله اهرمی را در سطح 33000 دلار انجام داده است 

“BTC 1D (چارچوب زمانی روزانه) به نظر من خارق العاده است. من بیشترین نقطه ای را که طی سالهای گذشته داشته ام در اختیار دارم و همچنین از 33،000 دلار به من هدیه داده شده است.

من فکر می کنم این طولانی ترین تصور بیت کوین است که من تاکنون داشته ام. “

منبع: dogCrypto
منبع خبر : https://dailyhodl.com

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *