رادیو بازار

صرافی کریپتو هیوبی( Houbi) در تایلند ممنوع شد

به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) خدمات شعبه محلی صرافی کریپتو هیوبی( Houbi) را به طور موقت متوقف کرده و پیشنهاد لغو مجوز فعالیت آن با وزارت دارایی را داده است. با تعلیق ، هیوبی سه ماه فرصت دارد تا تمام دارایی های خود را به مشتریان خود بازگرداند.
Huobi ، که در تایلند با نام DSDack شناخته می شود ، پس از عدم رعایت مقررات محلی مربوط به عملکرد و ساختار مدیریتی ، دستور تعلیق را دریافت کرد.
به گفته SEC تایلند ، برای اولین بار تحقیقات در جریان نقض رعایت مقررات در فوریه 2021 (بهمن 1399)آغاز شد ، پس از عدم رعایت الزامات قانونی تعیین شده توسط مقامات ، به هیوبی تا پایان آگوست 2021 (شهریور 1399)فرصت داده شد.

علی رغم تمدید کلی 5 ماه و 12 روز ، SEC سیستم های نگهداری دارایی های مشتری و سیستم های فناوری اطلاعات را “غیرقابل جبران” اعلام کرد و از 2 سپتامبر(11 شهریور) سه ماه به صرافی مهلت داد تا همه دارایی های خود را در تایلند به مشتریان بازگرداند.
علاوه بر این ، SEC از Huobi خواسته است که در صورت عدم بازگرداندن تمام دارایی ها در زمان مقرر ، سپرده امنیتی برای مشتریان ارائه دهد.
هیوبی هنوز به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداده است.
در حالی که تایلند به شهروندان خود اجازه داده است از سرمایه گذاری های رمزارزی استفاده کنند ، SEC تایلند دستورالعمل های منظمی را برای صرافی های ارزهای دیجیتال صادر می کند تا خطرات احتمالی ناشی از معاملات رمزارزی را کاهش دهد.
در ژوئن 2021 (خرداد 1400)، SEC قانونی را صادر کرد که صرافی ها را از میزبانی توکن های مبتنی بر الگوهای رفتاری ، فن توکن ها ،NFT ها و توکن های صرافی ها منع می کرد. SEC همچنین تمام کوین های صرافی را ملزم به رعایت قابلیت هایی کرد که در وایت پیپر مربوطه ذکر شده است.
SEC تایلند همچنین چارچوب جدیدی را پیشنهاد کرده است که شرکت های رمزارزی را از استفاده از دارایی های سرمایه گذاران برای هرگونه سود تجاری یا شخصی منع می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *