رادیو بازار

قرارداد شرکت ویزا کارت با کوین بیس

قرارداد همکاری ویزا کارت با Coinbase چه زمانی شروع شده است؟

در تاریخ دسامبر ۲۰۱۹ این قرارداد منعقد شده است ولی تا به امروز (۲۸ بهمن ماه) هیچ خبری از این قرارداد نشر نکرده بود. ویزاکارت به شرکت Coinbase این گارانتی را داده است که به عنوان همکار اصلی و بنیادی خود در این پروژه در نظر بگیرد تا بتوانند به خوبی، زیر ساخت‌های مورد نیاز را تامین نماییند.

به نظر می‌رسد که برای شروع پروژه، سه ارز بیت کوین، اتریوم و ریپل در دستور کار قرار دارد و دیگر ارزها در آینده نزدیک به امکانات کارت افزوده شود. شبکه‌های بلاک چین با کمک Coinbase با شبکه مالی ویزا کارت سازگارتر می‌شود. این کارت‌ها در ۲۹ کشور قابل استفاده است و یک فرایند استاندارد مالی را برای تجارت جهانی فراهم می‌کند.

تاثیرات این قرارداد چیست؟

بنابر گزارش Coinbase بخش زیادی از افرادی که این ارزها را در اختیار دارند، به عنوان سرمایه به آن نگاه می‌نگرند و در زمان‌های خاصی اقدام به خرید و فروش آن می‌کنند. در صورتی که پروژه به تکمیل برسد، آنگاه ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین بیشتر به عنوان پول برای خرید و فروش کالا به کار خواهد رفت و به اهداف بیت‌کوین بسیار نزدیک خواهد شد. از طرفی دیگر، تبدیل دلار به ارز دیجیتال یا برعکس آن بسیار سریع و آنی اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به تاثیرات مثبت احتمالی همکاری ویزا کارت با Coinbase بر ارزهای دیجیتال، در صورتی که مایل به خرید ارزهای دیجیتال معتبر می‌باشید، می‌توانید برای خرید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. همچنین این مجموعه خدمات فروش کیف پول فیزیکی لجر (LEDGER) و ترزور (TREZOR) را هم به کاربران خود ارایه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *