رادیو بازار

قیمت بیت کوین و سیگنال کلاهک بازار

در حالی که قیمت بیت کوین ( BTC ) در جلسه معاملات صبح به بالاتر از 55300 دلار افزایش یافت ، برای اولین بار در 19 فوریه سقف بازار آن از 1 تریلیون دلار فراتر رفت . شکست در طول روز ادامه یافت و در یک ساعت گذشته قیمت BTC به بالاترین قیمت همیشگی خود رسید در 56368 دلار 

اکنون که بیت کوین جایگاه خود را به عنوان دارایی تریلیون دلاری در میان آمازون ، اپل و گوگل تثبیت کرده است ، بانک های قدیمی علاقه بیشتری به ارائه خدمات نگهداری ارزهای رمزپایه برای مشتریان خود نشان می دهند.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

طبق گفته Treyce Dahlem ، تحلیلگر TheTIE ، مکالمات شبکه های اجتماعی از جمله ‘Bitcoin’ به عنوان یک کلمه کلیدی از 18 فوریه 38٪ افزایش یافته است. بیش از 102،000 توییت در 24 ساعت گذشته ارسال شده است ، و این فقط ” 30،000 توییت از ثبت یک رکورد جدید  است. “

داهلم گفت:

وی افزود: “تعداد کاربران توییتر که روزانه در مورد بیت کوین صحبت می کنند به 38500 رکورد جدید رسیده است که 325٪ بیشتر از یک سال قبل است.

با شروع ادغام DeFi و CeFi ، آلت کوین ها افزایش می یابند

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

چندین altcoins به BTC و Ether ( ETH ) پیوستند و اوج جدیدی را برای همه زمان ها ایجاد کردند زیرا توکن های مبادله ای متمرکز و غیرمتمرکز شکست های قدرتمندی را تجربه کردند.

Binance Coin ( BNB ) همچنان از نفوذ روزافزون زنجیره هوشمند Binance (BSC) بهره مند شد زیرا حجم بیش از حد ، توکن را به بالاترین قیمت 348،72 دلار رساند.

این رالی سهموی با سرمایه گذاری در بازار پشت بیت کوین و اتر ، جای BNB را به عنوان سومین پروژه رتبه بندی شده تضمین کرد .

پروژه های مرتبط با DeFi مانند PancakeSwap (CAKE) و Venus (VXS) از مهمترین جاذبه های BSC هستند و به ترتیب با قیمتی معادل 20.62 دلار و 101.50 دلار به بالاترین قیمت ها می رسند. REN همچنین پس از ادغام اخیر خود با BSC باعث شد موج افزایش یابد و به بالاترین سطح از 1.69 دلار برسد.

بازارهای سنتی هفته را مختلط می بندند

به دنبال یک هفته اوج گیری جدید برای شاخص های اصلی ، بازارهای سنتی هفته متلاشی را در جمعه تعطیل کردند زیرا اقتصاد ایالات متحده با ادامه روند ناشی از همه گیری و افزایش بیکاری روبرو بود.

در حالی که داو صاف بود ، NASDAQ روز را با افزایش 0.07٪ به پایان رساند. S&P 500 با افت 0.19 درصدی روبرو شد.

حرکت صعودی ممکن است تا آخر هفته ادامه داشته باشد

همانطور که بازارهای سنتی در هفته بسته می شوند ، حرکت صعودی که باعث افزایش بیت کوین و آلت کوین می شود ، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت ندارد. داده های تاریخی اخیر نشان می دهد که تجمع های بیت کوین در سال 2021 تمایل دارد هر هفته اتفاق بیفتد و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که دارایی دیجیتال با بالاترین رتبه می تواند به سطح 60،000 دلار در آخر هفته حمله کند.

طبیعت شبانه روزی بخش رمزنگاری بدان معنی است که بازارها همیشه در جایی از کره زمین فعال هستند. از آنجا که بازار گاو نر فعلی توجه گسترده تری از سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی را به خود جلب کرده است ، به نظر می رسد روند کاهش حجم معاملات در آخر هفته ها دیگر تأثیری نداشته باشد.

در حالی که اتر ( ETH) ) زیر 2000 دلار ثابت مانده است ، با این وجود توانست به بالاترین قیمت خود در تاریخ 974 دلار برسد.

زمزمه های صعودی فزاینده ای وجود دارد که سرمایه گذاران نهادی علاقه زیادی به بازدهی که از طریق سهام در Eth2 ارائه می شود و همچنین شرکت در بخش در حال رشد DeFi ، که هر دو نیروی محرکه تقاضای رو به رشد اتر هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *