رادیو بازار

نتیجه دادگاه امروز ریپل؟

در طی کنفرانس پیش از دادگاه اصلی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC)، Matthew Solomon  که وکالت مدیر عامل شرکت ریپل یعنی Brad Garlinghouse را بر عهده داشت، ادعا کرد که در بحث ها و گفتگو های بی شماری که در سال 2019(1398) رخ داده است، SEC در خصوص وضعیت “اوراق بهادار”  بودن ارز XRP، اطلاع رسانی به صرافی ها نکرده است. 
” ما به یافته هایی دست پیدا کرده ایم که نشان می دهد SEC، در سال 2019(1398) بحث ها و گفتگو های پیچیده ای با عاملان اصلی بازار مانند صرافی ها داشته است و ظاهرا در آن زمان به آن ها اعلام نکرده است که ارز XRP به عنوان یک اوراق بهادار و یا قرارداد سرمایه گذاری محسوب می شود. دوباره و با ادامه ی پرونده، این حقیقت مشخص می شود که ارز XRP نمی تواند و نخواهد توانست که به عنوان یک اوراق بهادار محسوب شود.”
مدیران ریپل خواهان مختومه اعلام کردن شکایت!
Garlinghouse در کنفرانس قبلی نیز درخواست خود را برای مختومه اعلام شدن این شکایت، به ثبت رساند. 
وکیل او در این کنفرانس، کمک کردن و مشارکت Garlinghouse را در برنامه ی فروش ریپل را تکذیب کرد. این اتهام  یکی از اصلی ترین بخش های شکایت SEC می باشد. این وکیل اصرار دارد که موکل او نمی دانسته که ارز XRP می تواند یه عنوان یک قرارداد سرمایه گذاری محسوب شود. 
وکالت یکی دیگر از مدیر عاملان سابق شرکت ریپل یعنی Chris Larsen را  Paul Weiss’s Martin Flumenbaum بر عهده دارد. او نیز مدعی شد که موکل او نیز درخواست مختومه شدن این پرونده را دارد. 
SEC، آماده ی حمله به اظهارات شرکت ریپل!
Jorge Gerardo Tenreiro, Jon Daniels و چند تن دیگر، به نمایندگی از SEC در این جلسه حضور دارند. آن ها اصرار دارند که شرکت ریپل، ارز XRP را به عنوان یک قرارداد سرمایه گذاری، پیشنهاد و به فروش رسانده است. 
این نهاد قانون گذاری به قاضی فدرال، Analisa Torres، هشدار داد که به احتمال زیاد به دفاعیات شرکت ریپل پاسخ می دهد.
در پاسخ، وکیل شرکت ریپل یعنی  Andrew J. Ceresney، شرکت را به تلاش برای جلوگیری از کشف حقیقت متهم کرد. 
منبع:U.today

8 دیدگاه دربارهٔ «نتیجه دادگاه امروز ریپل؟»

  1. یه آدم باسواد رک و پوست کنده و لیسانس به پایین بگه، ریپل دادگاه رو برده یا باخته، فقط همین و بگه برده یا باخته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *