رادیو بازار

هشدار شیبا اینو خطر دارد

آقای مایکل بری رئیس صندوق مدیریت دارایی Scion Asset، دشمنان بیشتری در فضای ارزهای رمزنگاری شده پیدا کرده است.این بار، سرمایه گذار مشهور آمریکایی، که توسط کریستین بیل (Christian Bale) در فیلم “The Big Short” به تصویر کشیده شد، پس از توصیف محبوبیت و رشد Dogecoin در “توئیتی” که اکنون حذف شده است، خشم طرفداران شیبا اینو را تشدید کرده است.

بری با عرضه 1 کوادریلیون توکن شیبا اینو مخالفت کرده است:

“یک کوادریلیون روز برابر است با 2.7 تریلیون سال یا کل زمان از ابتدای جهان، واقعا بی معنی و بی ارزش به نظر می رسد.”

شیبا اینو هفته گذشته بیش از 300 درصد افزایش یافت و عناوین زیادی را در رسانه های اصلی جذب کرد. این رشد در حال حاضر متوقف شده است، اما دوج کوین در زمان نگارش این مقاله بیستمین ارز رمزنگاری شده بزرگ است.

شک و تردید بری به آلتکوین های مبهم سگ محدود نمی شود.

در ماه ژوئن (خرداد)، زمانی که بیت کوین در میانه اصلاح قیمت قرار داشت، بری پیش از صدور هشدار برای گاوهای گیر افتاده بیت کوین، “بزرگترین سقوط ها” را پیش بینی کرد.

وقتی بیت کوین زیر 34,000 دلار معامله می شد، او با انتشار الگوی سر و شانه، بر نظر خود مبنی بر بی ثباتی قیمت تاکید کرد.

کسانی که به توییت های بری توجه کردند در نهایت دستاوردهای قابل توجهی را از دست دادند و بزرگترین ارز رمزنگاری شده اخیرا به بالاترین سطح از اوایل ماه می (اردیبهشت) رسید.

بری، که پس از سود هنگفت وام مسکن در سال 2008 به شهرت رسید، به تازگی توسط پیش بینی های شکست خورده توسط علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری مورد تمسخر قرار گرفته است.

قهرمان “Big Short” اخیرا شرط بندی های بزرگی را علیه تسلا و شرکت ARK Invest کتی وود انجام داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *