رادیو بازار

وضعیت فعلی بیت کوین تحلیل جدید

اخیراً نرخ بیت کوین دچار نوسانات زیادی شده است که می تواند به دلیل عوامل مختلفی باشد. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ برای فروش بیشتر دارایی های دیجیتالی شروع به برداشت BTC های خود کرده اند اینها منجر به کاهش سریع ارزش و شاخص کل سرمایه دارایی دیجیتال پیشرو در بازار ارزهای رمزپایه شد. با این حال ، تحلیلگران اطمینان دارند که به زودی بیت کوین قادر به بازگشت به موقعیت های قبلی خود خواهد بود. و ارزش آن ممکن است به 40 هزار دلار برسد.

 در این هفته ، قیمت  بیت کوین برای اولین بار از ژانویه سال جاری به 28.8 هزار دلار کاهش یافت. پس از آن ، قیمت ها به محدوده 32-35 هزار دلار بازگشتند. از 27 ژوئن ، قیمت ارز پایه شده 33 هزار دلار است

 کاهش ارزش بیت کوین در این هفته به دلیل دستور دولت بود که  شرکت های استخراج چین را از انجام عملیات مربوط به ارزهای دیجیتالی منع کرد.

 پس از سقوط بیت کوین به 28.8 هزار دلار ، قیمت دارایی به سرعت به محدوده 32-40 هزار دلار بازگشت. این نشان می دهد که منطقه حدود 30-32 هزار دلار برای خریداران بسیار جذاب است و فروشندگان در حال اتمام هستند. اگر تلاشی مکرر برای تجزیه 30 هزار دلار صورت نگیرد ، آنگاه قیمت به 40 هزار دلار باز می گردد و ممکن است روند بهبودی بیشتر را ادامه دهد ، تحلیلگران پیش بینی می کنند.

 احتمال بازیابی تا $ 40K اکنون 50/50 است ، زیرا این یک منطقه مقاومت است. بازار همچنان تعادل عرضه و تقاضا را در محدوده 32-40 هزار دلار حفظ می کند. تحلیلگران توضیح می دهند كه هر كدام از این سطوح برای تسلیم شدن اولین باشد ، قیمت بیشتر به آنجا خواهد رفت.

 اوج Wyckoff ممکن است بیت کوین را دوباره به سطح بالای 40،000 دلار برساند

 روش Wyckoff علی رغم ارائه تقریباً یک قرن پیش ، همچنان محبوبیت دارد. وضعیت فعلی در بازار بیت کوین بیشتر و بیشتر شبیه اوج مرحله انباشت از نظر ویکوف است.

 ریچارد ویکوف بنیانگذار تحلیل حجم در تجارت است. وی روش معروف خود را در دهه 30 قرن بیستم توسعه داد. طبق این روش ، دارایی به طور متوالی مراحل انباشت ، روند صعودی ، توزیع و اصلاح را طی می کند.

 یاشو گولا ، تحلیلگر مالی ، توجه خود را به انطباق نمودار فعلی بیت کوین با نمایش شماتیک مرحله انباشت ویکف جلب کرد.

 کوین سوینسون ، تحلیلگر بازار موافق است:

 از نظر روش Wyckoff ، کمترین کمترین مقدار 28.8K $ مشابه بالاترین بالاترین قیمت $ 65K است. هر دو بیشترین تأثیر احساسی را بر فعالان بازار دارند.

 مایک مک گلون ، استراتژیست ارشد کالای Bloomberg Intelligence ، به Wyckoff استناد نمی کند ، اما به یک نتیجه مشابه می رسد. از نظر وی ، سطح 30K دلار مشابه سطح 4K $ در 2019-2020 است ، آزمایش های مکرر که منجر به بازار ثبات گاو می شود.

 علاوه بر این ، به گفته کارشناسان ، صحبت از مرحله اصلاح عمیق در این وضعیت نادرست است ، زیرا قیمت بیت کوین به سطح 25 هزار دلار سقوط نکرد. بنابراین ، باید انتظار رشد سریع قیمت ها را داشته باشیم.

منبع این تحلیل سایت بیت کوین نیوز می باشید و رادیو بازار هیچ دخل تصرفی در این تحلیل ندارد و همیشه پیشنهاد میکند با تحلیل خودتون خرید و فروش انجام بدهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *