رادیو بازار

کاردانو باید سطوح حیاتی را حفظ کند ( مایکل ون پوپه )

سرمایه گذار ارز های دیجیتال و تحلیلگر ، میشائیل ون د پوپه ، كاردانو را تحت  نظر قرار می دهد ، زیرا او مناطق بحرانی را كه باید حفظ شود ، حفظ می كند تا شتاب صعودی ADA را در هر دو جفت BTC و USDT حفظ كند.

در ویدئوی جدید ، معامله گر به 105000 دنبال کننده YouTube خود می گوید که ADA / BTC باید پشتیبانی فوری خود را حفظ کند ، در غیر این صورت می تواند اصلاح قابل توجهی را مشاهده کند.

“اگر به طور کلی بنیاد را بررسی کنیم ، می توانیم یکی از این مناطق را پیدا کنیم (0.000039). شما ترجیحاً می خواهید ببینید که Cardano کل محدوده را در اختیار دارد ، به خصوص با توجه به اینکه ما قبلاً قبل از شروع حرکت ساخت مشابهی داشته ایم. بنابراین نمی خواهید شکست ADA را در زیر کل این ساخت و ساز مشاهده کنید. اگر این اتفاق بیفتد ، من 2900 ساتوشی (0.000029) را به عنوان نقطه ورود آشکار بعدی هدف قرار داده ام. ” 

با نگاهی به جفت USDT (Tether) ، ون دی پوپه می گوید که انتظار دارد کاردانو تا زمانی که بتواند بالای یک منطقه مهم باقی بماند ، یک نقطه حیاطی را مشتعل کند. در غیر این صورت ، سقوط به محدوده طولانی مدت 1.00 دلار در کارت است.

“وقتی به جفت USDT نگاه می کنید ، می بینید که قسمت مهم حمایت نیز در اینجا نگه داشته شده است (1.38 دلار). اگر این مورد از بین برود ، به طور کلی در اینجا کل ساختارهای بالاتر و پایین تر از بین می رود ، به این معنی که من در این مرحله به طور کلی منطقه 1.00 دلاری Cardano را مشاهده می کنم. اما اگر ما اینجا را نگه داریم (1.38 دلار) ، شما می خواهید ببینید که جفت بیت کوین به شدت برگشت می خورد ، زیرا در این صورت می توانیم مقاومت (1.85 دلار) را هدف قرار دهیم ، و سپس ممکن است شروع به هدف قرار دادن اوج های جدید نیز کنیم. ” 

در مورد بیت کوین ، تحلیلگر رمزنگاری می گوید BTC موفق شده است خرس ها را دور نگه دارد ، و او معتقد است که این یک سیگنال برای حرکت بالاتر از مقاومت در 40000 دلار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *