رادیو بازار

کیف پولDotWallet pro ویژگی جدید اضافه کرد

DotWallet ، کیف پول رمزنگاری سبک مبتنی بر BSV ، اعلام کرده است که یک نسخه جدید از برنامه خود را منتشر کرده است. نسخه 2.5 DotWallet اکنون شامل یک اکوسیستم غنی شده dApp است. ضمن افزودن و بهبود ویژگی ها. قابل ذکر است ، مبادله های رمزنگاری درون برنامه ای اکنون برای کاربران DotWallet Pro در دسترس است. علاوه بر این ، تیم DotWallet با بهینه سازی ماژول کنترل ریسک برای حساب ها و دارایی های کیف پول ، امنیت را بهبود بخشیده است.

موارد برجسته را برای DotWallet v2.5

مبادله اکنون در نسخه Pro موجود است

از زمان انتشار آن در برنامه وب DotWallet ، کاربران DotWallet Pro به شدت منتظر ویژگی Swap بودند. اکنون در این آخرین به روزرسانی ، کاربران DotWallet Pro می توانند از معاوضه دارایی های چند زنجیره ای لذت ببرند. با مبادله شخص ثالث Changelly ، Swap کاربران را قادر می سازد تا بدون زحمت بین ارزهای رمزپایه محبوب: BTC ، ETH و BSV تبدیل کنند.

ارتقا مدیریت حساب

تیم DotWallet پیشرفت هایی مانند همگام سازی ماژول “امنیت و پرداخت” برنامه Pro و برنامه وب ، اضافه کردن پشتیبانی برای تغییر شماره تلفن ، ایمیل ، آدرس رمز عبور پرداخت و لغو پیوند حساب های WeChat ، Google و Facebook. برای سهولت کار برای کاربران ، پس از به روزرسانی ، سیستم رمز ورود وب و نسخه Pro را همگام سازی می کند ، یعنی اکنون رمز پرداخت کاربر برای این دو برنامه یکسان خواهد بود.

ماژول کنترل ریسک بهینه شده

امنیت همیشه در نظر گرفتن کیف پول ارز رمزنگاری شده در درجه اول توجه کاربران است. این ارتقا has ماژول کنترل خطر برنامه Pro را بهینه کرده است. این ماژول قادر است یک مدل تجزیه و تحلیل داده را بر اساس اطلاعات حساب کاربر و رفتار کاربر ایجاد کند. این می تواند به سرعت رفتار مخاطره آمیز را شناسایی و به آن واکنش نشان دهد و اقدامات کنترل خطر انعطاف پذیر و ایمن را اجرا کند.

پیام تیم امنیت:

“تیم ما همیشه امنیت را در اولویت خود قرار داده و خواهد داد. ما به طور مداوم و فعالانه در زمینه مهندسی کنترل ریسک سرمایه گذاری می کنیم و یک دیوار محافظ در اطراف دارایی های کاربران تشکیل می دهیم. با ایجاد طوفان نوآوری در فناوری بلاکچین BSV ، DotWallet همچنان به ایجاد مرکز قدرتمندی برای خدمات بلاکچین ، ارائه عملکردها و تجارب متنوع برای کاربران می پردازد. ما در حالی که امکانات کیف پول ها و برنامه های BSV را گسترش می دهیم ، همچنان به استقرار اکوسیستم جامعه صادقانه BSV سرعت می بخشیم. “
– تیم DotWallet

نسخه جدید DotWallet Pro v2.5 در وب سایت رسمی موجود است و فروشگاه های اپل و Google Play ،

 

منبع:https://www.cryptoninjas.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *